KZ

ДӘРУМЕНДЕР

Жылу тәбеттің төмендеуіне ықпал ететіндіктен, біз сәйкесінше тамақ пен дәрумендерді аз тұтынамыз. Жаз мезгілінде ағзаға қандай дәрумендер қажет және оларды қандай тағамдардан алуға болады?

А, С және Е дәрумендері антиоксиданттық әсерге ие болып келеді және жазда ағза үшін маңызды дәрумендер болып табылады. Жаңа піскен жемістер, көкөністер мен көктер С дәруменіне өте бай. Ал, А және Е дәрумендерінің жетіспеушілігін толтыру үшін жарма мен бұршақ дақылдарын, сәбіз, шпинат, алма, ақжелкен мен жаңғақтарды жеу қажет. Жыл бойы В дәрумені мен D дәрумені деңгейін сақтау маңызды. Маманның арнайы кеңесінсіз тағамдық қоспалар мен дәрумендерді шектен тыс қабылдауға болмайды. Біздің клиниканың зертханасында дәрумендерге тест тапсыра аласыз, содан кейін арнайы маманның кеңесіне жүгіне аласыз.

Толық ақпарат алу үшін мына нөмірлерге хабарласыңыз: 4040 немесе 8 727 339 09 43.